VUCO | PRESS





VUCO - RUŽA (2016)
SINIŠA VUCO PREDSTAVIO SPOT ZA SVOJ NOVI SINGLE "RUŽA"

Pjevaču i skladatelju Siniši Vuci nije dugo trebalo da predstavi novi single i spot "Ruža". Samo tri mjeseca nakon uspješnog singlea "Sirota", Vuco je snimio novu pjesmu autora Tome Bačurina i Danijela Vrbana. Intrigantan spot u kojem Vuco uhodi ljubav svog života snimljen je u Zagrebu, a za njega su bili zaduženi: snimatelji Tonči Prgomet i Darko Rakar, montaža, Mia Prkić i Dražen Mikulić, design video produkcije. Glavnu ulogu u spotu dobila je Eva Hajdić.
Novim singleom "Ruža", Vuco je potvrdio svoj zaokret prema zvuku po kojem ga mnogobrojna publika pamti s početka karijere, a uz prethodni "Sirota" najavio je i rad na novom studijskom albumu, no, prije toga publiku će podsjetiti na svoje velike hitove koji će biti objavljeni na kompilaciji "The Best Of Collection".


VUCO - SIROTA (2016)
NOVIM SINGLEOM SINIŠA VUCO NAJAVIO PROMJENU ZVUKA I STILA
Novi singleom i spotom "Sirota", Siniša Vuco je, nakon gotovo dvije godine pauze, napravio zaokret u svom glazbenom izričaju. Novi je single napravio sa suradnicima Tomislavom Mrduljašem i Željkom Šparmajerom s kojima je radio na svoja prva dva albuma.
"Jako sam zadovoljan s posljednjim singleovima "Beč" i "Tražena si roba u gradu", ali sam se htio vratiti zvuku s kojim me publika upoznala i napraviti pjesmu na tragu svojih velikih hitova "Crna ženo", "Rajske kočije" i ostalima. Mrduljaš i Šparmajer su bili moji suradnici na albumima "A gdje si ti" iz 1993 i "Vuco II" 1995 godine pa se nadam da će publika biti zadovoljan novim singleom i da će se napokon pjesma zavrtiti i na radiju", iskren je Vuco.

VUCO MEETS PODRAVKA


VUCO - RANILA SI MENE TI (2013)
EMA KAUKOVIĆ U ULOZI FATALNE ZAVODNICE U SPOTU "RANILA SI MENE TI" SINIŠE VUCE

Djevojka Mirka Barbira u spotu splitskog pjevača glumi fatalnu zavodnicu. Pristala je snimati spot jer joj je Siniša Vuco prijatelj i voli njegovu glazbu.
Ema Kauković (27) u spotu za pjesmu "Ranila si mene ti", splitskog pjevača Siniše Vuce, glumi fatalnu zavodnicu. Djevojka glazbeno-astrološkog maga Mirka Barbira kaže da je pristala snimati spot jer joj je pjevač prijatelj i jer joj se sviđa njegova glazba. Nema toga koji se ne bi volio pohvaliti da mu je Ema u spotu...