COLONIA


COLONIA - FENIKS

Pjesma simboličnog naziva "Feniks" nastavak je prepoznatljivog Coloniinog puta i glazbenog stila, ali i početak realizacije novog studijskog albuma. Novi album Colonie može se očekivati sredinom 2015 godine.


Video spot za pjesmu "Feniks" sniman je u poznatom porečkom clubu Byblos.
___________________________________________________________________________________

FENIKS

Potrošila sam pola života na ljude bez osjećaja
Preduga je lista svih mojih promašaja
Krive sam cijenila, sebe podcijenila
Na krivi put zalutala
Potrošila sam sate i sate na ljude u prolazu
Naučili me kako pronaći pobjedu u porazu
Dugo sam sanjala, previše davala
Dosta je košmara

Chorus:
Dolazim
Upalite svjetla sva
Ko Feniks iz pepela
Dižem se najjača
Dolazim
Sa srcem u rukama
Sebe sam vratila
___________________________________________________________________________________

© Colonia
Music by Boris Đurđević
Lyrics by Boris & Valerija Đurđević
Arranged by Boris Đurđević
Directed by Darko Drinovac

https://www.facebook.com/coloniaofficial
https://twitter.com/coloniahr