BRUCE SPRINGSTEEN


"I ja sam uz vas, neka se čuje vaš glas"

Legendarni američki glazbenik Bruce Springsteen podržao je putem društvene mreže Twitter borbu za prava seksualnih manjina u Hrvatskoj.



"Dugo sam vjerovao i oduvijek govorio u korist prava istospolnih parova. Podržavam one koji podržavaju istovjetni tretman za našu gay i lezbijsku braću i sestre da se njihovi glasovi čuju sada", napisao je Springsteen u Twitter poruci svome velikom fanu, ginekologu doc. dr. Dubravku Lepušiću.

"Poslao sam Springsteenu poruku s molbom da mi se javi i podrži ravnopravnost svih manjina u Hrvatskoj, pogotovo seksualnih. I on mi je odgovorio, što me je jako razveselilo", rekao nam je Lepušić, ginekolog iz KBC-a Sestre milosrdnice i jedan od autora kurikuluma Spolnog odgoja. Lepušić je jedan od najvećih Springsteenovih fanova u Hrvatskoj te je u posljednjih devet godina bio na 12 njegovih koncerata u Italiji, Austriji i Njemačkoj.

"Svaki njegov koncert bio je drugačiji, no uvijek je na njima bila jedna snažna socijalna poruka. Također, Springsteen se uvijek obraća malom čovjeku i putem svojih stihova šalje poruke nade", rekao je Lepušić te istaknuo da se putem Twittera javio i skupinama Rolling Stones i U2 te Davidu Bowieu s molbom da podrže prava seksualnih manjina kod nas.

Bruce Springsteen (64), poznat i pod nadimkom Boss, odgojen je kao katolik te je pohađao crkvenu školu. Jedan je od najvećih rock-glazbenika današnjice, poznat i po svom društvenom angažmanu.

Tijekom obje predsjedničke kampanje podržavao je Baracka Obamu, koji je jednom prilikom za Springsteena rekao: "Ja sam američki predsjednik, ali on je Boss".