MIRKO BARBIR | PRESS





MIRKO BARBIR FT. DEAN HARDER - JUST A PRISONER (2017)



MIRKO BARBIR FT. DIETER BOHLEN - HOĆU VATRU S TVOJIH USANA (2016)
MISS FRANCUSKE U SPOTU HRVATSKE ZVIJEZDE!

Miss Francuske, Charlotte Pirroni, nastavila je da niže poslovne uspjehe. Ona je nedavno snimila spot za pjesmu "Hoću vatru s tvojih usana", popularnog hrvatskog pjevača Mirka Barbira.
"Mirko je jako kvalitetna osoba i uživala sam... Producenti su oduševljeni mojom glumom, kao i ostatak ekipe.", otkriva Charlotte.


MIRKO BARBIR FT. DEAN HARDER - ROTTEN TO THE CORE (2015)
ŽENSKU ULOGU U SPOTU ODIGRALA JE LIJEPA SPLIĆANKA STEFFANI

Popularni glazbeno-astrološki mag snimio je spot za pjesmu "Rotten To The Core", koja je po mnogima već sad hit.
Navikli smo u Mirkovim spotovima vidjeti samo najatraktivnije djevojke, i nije nas razočarao ni ovaj put - žensku ulogu u spotu odigrala je prelijepa Splićanka Steffani, najljepša ukućanka Velikog Brata / Big Brothera.
"Mirka sam upoznala "sasvim slučajno"... Prije nekoliko dana me ugodno iznenadio pozivom da sudjelujem u njegovom spotu. ", otkrila je Steffani te nadodaje:
"Nisam puno dvojila oko ovog angažmana i drago mi je što sam dio ove jebene priče."


MIRKO BARBIR | PLANET LJUBAV - MREŽA TV 12.11.2015
MALI ČOVJEK VELIKOG SRCA U PLANETU LJUBAV

Marija sad već Marija Aleksandra Štrajh u novom serijalu Planet Ljubav na zagrebačkoj, ali i splitskoj Mreži TV ugostila je svojeg "starog" gosta Mirka Barbira koji je i pjevao te izvodio astrološke prognoze.
Podsjetimo se, Mirko Barbir je bio više puta gost u kultnim Lizaljkama kod iste autorice koja se eto promijenila nakon života u SADu.
Dodijelio joj je kao pravi Hr fanzinaš i nagradu njegovog fanzinea FINAL IMPACT - Pop Leader plaketu za najboljeg TV voditelja 2001.
"Mirko je jedinstven i tako će biti uvijek.", kaže autorica te nadodaje:
"Želim da postane jedinstveni megazabavljač i glazbenik! ", priznaje Marija A. Štrajh
© Planet Ljubav / 2015


MIRKO BARBIR FT. DEAN HARDER - TAKVA TI JE KRV 2015 (2015)
STANARKA BIG BROTHER KUĆE U SPOTU JE KAO SEXY ROCKERICA

Stanarka kuće Velikog Brata pojavljuje se u spotu za pjesmu "Takva ti je krv" Pop Titana Mirka Barbira.
Tina je spot snimila neposredno prije ulaska u kuću...


MIRKO BARBIR - NE ZNAM GDJE SI SAD (2015)
SLIKOVNI SPOT I PJESMA O JEDNOJ STAROJ LJUBAVI

Američka glumica Madison McKinley udružila kreativnu snagu i nedavno sa celebrity mentorom Mirkom Barbirom snimila video spot za njegovu novu pjesmu "Ne znam gdje si sad".
"Mirko je glavni krivac otkud ja u ovoj priči, a spontano smo došli na ideju da i ja gostujem na novom singleu "Ne znam gdje si sad". Sa zadovoljstvom sam prihvatila nakon što sam čula pjesmu i rekla da će to zasigurno biti pravi ljetni hit! Jako smo se "zabavljali" tijekom snimanja i uživala sam raditi s Mirkom Barbirom", rekla je Madison o video spotu.
"Pjesma postoji već dvadeset godina i stajala je u ladici", priznaje Mirko.
Pjesma "Ne znam gdje si sad", govori o jednoj staroj ljubavi. Madison, koja proživljava sličnu situaciju i u privatnom životu u tekstu se potpuno prepoznala.
"Trenutno sam u tom filmu. Pjesma kao da je pisana za mene i ispada da ništa nije slučajno", kaže glumica koja je u spotu pokazala i svoju sexy figuru.


MIRKO BARBIR | EXKLUZIV TABLOID - RTL 04.12.2013
CIJELA RIJEKA ZNA ZA MIRKA!
On spaja nespojivo: Eurodance i Metal hitove, stručnjak je za astrologiju i veliki srcolomac! I kao takav sjajan je materijal za knjigu koja se već piše o njemu. U Rijeci ga svi znaju, a mnogobrojni hrvatski i srpski estradnjaci bez njegovih savjeta - jer on je naime i vidovit - ne žele promoliti nos iz kuće.
Nije kod Mirka neobično ono što je očigledno, nego ono što krije u sebi. I zbog čega ga dugo pamte svi koji su ga imali čast upoznati.
"To znači kako kažu. da sam glazbeno-astrološki mag. Da se bavim glazbom i jako se dobro razumijem u neke nadprirodne stvari", kaže Mirko Barbir, glazbeno-astrološki mag.
Rođen s nekoliko centimetara premalo, Mirko je još kao dječak prošao torturu kako bi se barem malo produžio.
"Bio sam pokusni kunić na Balkanu od 1984 do 1987 godine. Bio sam sve zajedno na 25 operacija. Najprije sam produljivao potkoljenice pa natkoljenice", tvrdi Mirko.
Svoju najveću strast, glazbu, Mirko je, kako kaže, uvijek dijelio s drugima. Još kao srednjoškolac pisao je za kultne glazbene časopise. Kasnije se bacio na stvaralaštvo pa je sada ponosan na svoje Eurodance i Metal hitove. Mnogima nespojivo, ali Mirku itekako logično.
Na prvi pogled njegovi spotovi djeluju kao nasumično pobacane fotografije. Međutim, oni nose duboku poruku, koju mogu shvatiti samo istinski poznavatelji Mirkova lika i djela.
"Mogu ti reći da u Hrvatskoj imam puno publike, posebno u ženskoj, to se vidi i na Faceu. I to jako zgodne i mlade ženske publike. Dvadeset godina su razlike ja i one. Ali one me obožavaju. One se prepoznaju u mojoj muzici i to mene jako veseli", kaže Mirko.
Ovaj osebujni glazbenik baš nigdje ne prolazi neprimjećen. Mirkov fanatični obožavatelj je i zagrebački novinar Zvonko Alač. Prijateljstvu s neobičnim Riječaninom prethodilo je, kako kaže, obožavanje svega što ima veze s glazbeno-astrološkim magom.
Zvonko je čak odlučio napisati knjigu o čovjeku s kojim je proživio nezaboravne trenutke. U knjizi će Zvonko opisati Mirkov doprinos umjetničkom stvaralaštvu Siniše Vuce i Ivane Brkić, a pozabavit će se i Mirkovim kultnim statusom među ženama.
Osim što je veliki glazbenik i srcolomac, Mirko je i vidovnjak, koji je svojim savjetima pomagao brojnim hrvatskim i srpskim estradnjacima.
To što se trenutno događa na hrvatskoj političkoj i estradnoj sceni Mirka previše ne zamara. Jer njega, kao vjernog obožavatelja Siniše Vuce, najviše brine što mu je idol u stvaralačkoj krizi. A zadovoljilo bi ga samo kad bi netko napokon prepoznao umjetnost koja nastaje u radionici kultnog glazbeno-astrološkog maga.
© Rašeljka Zemunović (Ekskluziv Tabloid - RTL 04.12.2013)
http://www.vijesti.rtl.hr/tabloid/zabava/994644/cijela-rijeka-zna-za-mirka


VUCO - RANILA SI MENE TI (2013)
EMA KAUKOVIĆ U ULOZI FATALNE ZAVODNICE U SPOTU "RANILA SI MENE TI" SINIŠE VUCE

Djevojka Mirka Barbira u spotu splitskog pjevača glumi fatalnu zavodnicu. Pristala je snimati spot jer joj je Siniša Vuco prijatelj i voli njegovu glazbu.
Ema Kauković (27) u spotu za pjesmu "Ranila si mene ti", splitskog pjevača Siniše Vuce, glumi fatalnu zavodnicu. Djevojka glazbeno-astrološkog maga Mirka Barbira kaže da je pristala snimati spot jer joj je pjevač prijatelj i jer joj se sviđa njegova glazba. Nema toga koji se ne bi volio pohvaliti da mu je Ema u spotu...

MIRKO BARBIR | INDEX.HR / SUMMER 2012
TKO JE GLAZBENO-ASTROLOŠKI MAG KOJI IMA ULTIMATIVNI LJETNI HIT?

Tko je glazbeno-astrološki mag koji ima ultimativni ljetni hit? Rijetko tko na glazbenoj sceni nije čuo za njegovo ime. On je Mirko Barbir, a svoj inovativni glazbeni izričaj naziva "Euro stilom". U njegovom izričaju naći ćete sve, od Dancea i Heavy Metala do intelektualnih narodnjaka. Hit u potonjem žanru tek je počeo raditi, a ostale pjesme poznate su krugu njegovih obožavatelja.
DOBRI DUH VUCINOG ŽIVOG BLATA, MOZAK IZA BOGATE DANCE KARIJERE IVANE BRKIĆ
Glazba mu je jako važna, a kako kaže, najvažnije je uložiti u dobru produkciju. Stoga svoje najveće hitove sprema u suradnji sa studijima u Hamburgu i Stockholmu. Dobri duh Vucinog Živog Blata, mozak iza bogate Dance karijere Ivane Brkić, ovaj posebni glazbenik specifična je pojava na domaćoj sceni.
Iako mu je glazba najveća ljubav, bavi se i vidovnjaštvom te je pravi magnet za žene. Mirka se često može vidjeti u društvu atraktivnih dama, no on je vjeran samo svojoj zaručnici.
"MOMENTS OF SILENCE"
Objasnio nam je zašto ga vole tolike dame. "To je sve stvar karme, karizme. Ja se ne namećem, one se nametnu meni. Sve je stvar uma. Ja nisam obična osoba, ja imam energiju. Energija je sve oko nas, ali treba je znati iskoristiti i sortirati općenito u kozmosu", prepričava Barbir. Njegovi prijatelji upoznati su sa uzrečicom "Moments of Silence", koju on često koristi, a ovom prilikom zanimalo nas je što pod tim misli. "To je krenulo od jedne moje obožavateljice, ona je tražila taj trenutak tišine. Rekla je da će čitav život biti sama i da nikad neće pronaći muškarca poput mene", kroz smijeh je nadodao Mirko.
O NOVOJ PJESMI: TO JE PROGRESIVAN EURO-POP. DOSTA JE KOMPLEKSNO SVE ZAJEDNO
Osvrnuo se i na svoj glazbeni izričaj te nam objasnio proces stvaranja. "Nije to glazbena svestranost, sve je na bazi klasike. Ja bih bio svestran kad bi miješao klasiku i Jazz, a ja to ne volim. To je američka chunga-lunga, ja to ne razumijem. Ja sam Europljanin. Ne treba u glazbi biti previše živih instrumenata, bitno je da praši i prži. Sve je stvar aranžmana. Sviranje uživo ponekad je uspavanka. Te Metallice, Nirvane, što oni time žele pokazati da su izvrsni svirači, a što bi ikog to zanimalo? U zadnje vrijeme i na MTV-u ima sjajnih stvari, a sve zato što su se glazbe više uhvatili Europljani. Inače volim jako Reggae, moja nova pjesma malo vuče na Reggae. U biti ona nije narodnjak, pjesma više vuče na "Coco Jambo", svojedobno hit. To je progresivan Euro-Pop. Dosta je kompleksno sve zajedno", pripovjeda Mirko.
"ZADNJI SPOT MI JE SKINUO DUŠU, RADIO SAM GA DVA I POL MJESECA"
Posebno obožavateljima za oko zapnu Mirkovi spotovi, na kojima, kaže, radi i po nekoliko mjeseci. Iako će neki reći da je vrlo jednostavno izraditi svojevrsni slideshow fotografija, Mirko objašnjava taj kompleksni proces kroz koji prolazi dok stvara spot. "Meni priprema slika traje jako dugo. Zadnji spot mi je skinuo dušu, radio sam ga dva i pol mjeseca. Prije sam ih štancao dosta brzo, a ovaj put sam dao dušu i srce za spot. Napravio sam sve da bude ala Lupino stil, da bude sve kvalitetno. Može se to zaključiti i po broju pregleda na Youtubeu. To sve govori. Ta pjesma je čudesna", kaže Barbir.
"NIJE MI ASTROLOGIJA STRAST, VEĆ VIDOVNJAŠTVO, JA SVE ZNAM"
Upitan da nam komentira i drugu stranu svoje ličnosti, onu astrološku, Mirko nas ispravlja. "Nije astrologija, nego vidovnjaštvo, ja sve znam". "Sve moje pjesme su europske, osjetiš da nemaju veze s ovim prostorima. Produkcijski ima parametre. Pjesme sam slao Maxu Martinu u Stockholm i on mi je rekao da tako treba zvučati pjesma za europsko tržište", zaključio je Mirko, dokazujući kako uspješno ostvaruje i inozemne suradnje. Hitom "Zadnji put 2012" Mirko je postao vlasnik najvećeg ljetnog hita, a sve svoje obožavatelje sada ostavlja da strpljivo čekaju njegov intelektualni narodnjak i neki novi "Moments of Silence".
© Index.hr / 2012

Nije tajna da su veliki prijatelji: Mirko Barbir & Žana Štrbac
MIRKO BARBIR & ŽANA ŠTRBAC | RED CARPET - NOVA TV 02.05.2010
"Žana je super, malo je zvrkasta, malo na svoju ruku, ali je dobra osoba i veliki prijatelj.", kaže glazbeno-astrološki mag te nadodaje:
"Kao osoba je vrlo simpatična, uvijek nasmijana i dobre volje pa uživam u druženju s njom. Ukratko, ja Žanu naprosto obožavam. Sposobna je i talentirana u svom poslu...", priznaje Mirko Barbir
"Ona je moja kraljica", kaže Mirko o Žani Štrbac
© Hana Hadžiavdagić (Red Carpet - Nova TV 02.05.2010)

MIRKO BARBIR | EZO TV - NOVA TV / FALL 2009
Glazbeno-astrološki mag Mirko Barbir, koji se proslavio iznimno uspješnim glazbeno-astrološkim suradnjama s mnogim poznatim osobama iz javnog i društvenog života diljem Hrvatske i regiona... i s njima polučio nezapamćen uspjeh.
"Astrologijom sam se počeo baviti prije dvadesetak godina, prvo, iz znatiželje i zanimanja da upoznam sebe, a kasnije i da upoznam ljude i objasnim samom sebi ponašanja koja sam gledao i vidio oko sebe."
Svestrani Mirko Barbir, osim što se bavi glazbom, slovi i za ponajboljeg poznavatelja astrologije.
"Uspješno pomažem osobama koje se suočavaju s bilo kojim problemima u ljubavi ili poslu."
Savjetnik poznatih zvijezda, sada savjetuje i vas - nazovite s povjerenjem!
© Ezo TV / 2009


MIRKO BARBIR | RED CARPET - NOVA TV 07.12.2008
MINI MIRKO NUDI USLUGE DOMAĆIM ESTRADNJACIMA

Njegovog zanimanja nema ni u Googleovoj tražilici, no ako se netko razumije u glazbu i astrologiju, i u tome uživa, onda nam ne preostaje ništa drugo nego prihvatiti postojanje prvog hrvatskog glazbeno-astrološkog maga.
Mini Mirko je visok 1,63 m, a, kako tvrdi, nekad je bio visok 1,09 m. 
"Bio sam pokusni kunić na Balkanu, no operacijama su me uspjeli povisiti. Sad sam veći od Akia Rahimovskog", tvrdi ovaj živopisni Riječanin.
Mirko tvrdi da su njegove usluge jako tražene, a trenutačno je najzaposleniji sa Sekom Aleksić.
"Sve svjetske zvijezde imaju svoje astrologe", pojašnjava Mirko, tvrdeći da je najviše uspjeha imao s Ivanom Brkić i Vucom.
A što Mirko kaže o svojim sexualnim uspjesima, provjerite u prilogu emisije Red Carpet.
© Edita Drušković (Red Carpet - Nova TV 07.12.2008)
http://dnevnik.hr/showbizz/red-carpet/mini-mirko-nudi-usluge-domacim-estradnjacima


SEKA ALEKSIĆ + MIRKO BARBIR (TITANIC - RIJEKA 19.10.2007)
Seka Aleksić i njezin prijatelj iz Rijeke, Mirko Barbir, zajedničkim su snagama uveličali raspoloženje, ali glavni je posao obavila Seka...
Jedna od najpopularnijih srpskih Folk zvijezda, Seka Aleksić, izazovnija i obdarenija no ikad, pjevala je punim plućima u prepunom disco clubu Titanic u Rijeci i pritom stvorila vrhunski ugođaj.
Seka kaže kako sebe ne doživljava kao sex-bombu, kako je u medijima predstavljaju. Ježi se na sam spomen te kvalifikacije, što je podsjeća na dame koje se obnažene slikaju i prodaju svoju golotinju.
"Moj zaručnik i manager Zoran zadovoljan je mojim ponašanjem na sceni i odnosom prema publici, tako da nema razloga za ljubomoru. Muškarci mi uglavnom prilaze sa željom da se slikamo, a ne razmišljam da li se netko udvara ili ne, jer mi je u glavi samo moj Zoki", kaže Seka.
Rasna Seka svoj nastup je počela oko jedan ujutro vrckavim hitom "Iskoristi moje mane", miješajući svojim raskošnim bokovima, čime je publiku samo još više potakla u pijančevanju. Nakon toga su zaredali prepoznatljivi hitovi: "Balkan", "Sviđa mi se tvoja devojka", "Dođi i uzmi me", "Idi, lepi moj", "Jedna više", "Ko da sutra ne postoji", "Za ljubav mobilna", "Crno i zlatno", "Gde sam ti ja"... Seka je izvodila i pjesme svojih popularnih kolega, pa su se tu našli veliki hitovi Cece, Lepe Brene, Bijelog Dugmeta i Dine Merlina, što je još više podgrijalo atmosferu.
Gosti koji su poželjeli dotaknuti Seku, morali su se zadovoljiti samo fotografiranjem i autogramom.
Seka je Mirku pohvalila nastup, kao i euforiju koja je vladala u publici.
© Hrvoje Hellix Vrzal / 2007

IVANA BRKIĆ & MIRKO BARBIR | OK! / SPRING 2006
U izboru za Face godine 2005 u najtiražnijem hrvatskom magazinu za mlade OK!u Ivanin album "Sve je samo fol" proglašen je najboljim domaćim albumom godine. Osvojio je vanzemaljskih 47,06% glasova, što znači da je za nj glasovao svaki drugi čitatelj OK!a. Drugim riječima, osvojio je taman toliko glasova kao i svi ostali domaći albumi zajedno! Ali to nije sve. Ivana je, uz to, osvojila i dva druga mjesta: druga je na listi najboljih domaćih pjevačica (s 30,19% glasova), a također druga i na listi najvećih domaćih hitova, naravno s "Ludom malom" (glazba: Goran Ratković Rale, tekst: Marina Tucaković, RMX: Enes Tvrtković), koja je osvojila 28,81% glasova.
"SVE JE SAMO FOL" SA ZLATNOM LENTOM
"Ponosni smo na taj uspjeh, jer smo uvjereni da nijedan aktualni album u Hrvatskoj Ivaninome nije ni do koljena (što je OK!ev izbor i dokazao).", kaže Mirko, glavni savjetnik albuma
"Mirko je dobri, snažni, sveprisutni duh, vrlo zaslužan za strategiju albuma, ali i mnoštvo bitnih detalja", zadovoljno ističe Ivana
© OK! / 2006


MIRKO BARBIR | MB-EXCITER - ZADNJI PUT (REMIX) (2004) | DESATO / EXTRALOGICUS / SUMMER 2006
Croatian music guru Mirko Barbir really is on fire…
His successful co-operations with Ivana Brkic and Vuco chart results in resp... So get ready for his brand new solo track "Zadnji put" ("Last Time")!
His very first hit "Zadnji put" (“Last Time”), touched the hearts and souls of fans, because his real macho voice and beautiful melodic song. He has made a music video-clip for this song. The video is awesome... the quality is superb... and the music is addictive.
Mirko Barbir's favourite position, would be position No. 1... right on top!
Versatile Mirko Barbir, except his music work, are well know as excellent astrologer.
© Desato / Extralogicus / 2006

U Danceu je spas: Mirko Barbir
MIRKO BARBIR | EKSKLUZIV / 7 / 01.11.2003
MACHO MIRKO!

Svestrani Riječanin Mirko Barbir, koji izdaje jedini hrvatski estradni fanzin FINAL IMPACT, konačno je odlučio kapitalizirati i svoje glazbeno umijeće. Mirko se priprema hrabro uskočiti u mutne estradne vode pod umjetničkim imenom mB-exciter, a uskoro ćemo čuti njegov prvi single s pjesmom "Zadnji put", koju mu je snimio i producirao proslavljeni hrvatski dancer Denis Curman, koji radi u Njemačkoj.
"Dirnut ću vas u srce i dušu svojim pravim macho muškim vokalom i prekrasnom melodioznom pjesmom", poručuje Mirko, koji je dosad amaterski pjevao i svirao Heavy Metal i narodnjake, a sada se okreće Dance glazbi.
© Mustafa Topčagić (Ekskluziv / 7 / 01.11.2003)


ARISSE + FORCES + KAIN + DISSECTION (LIVE IN RIJEKA - PALACH - RIJEKA 30.01.1993) | HEAVY METAL WORLD / 7 / 20.02.1993
LIVE IN RIJEKA

Speed-Death-Thrash Metal koncert u Rijeci, koji se održao 30.1. u klubu Palach, prošao je više od očekivanja, jer je koncertu prisustvovalo preko tristo ljudi, a i sami bandovi: Dissection, Kain, Forces i Arisse pokazali su se u pravom svijetlu, pred zapaljenom Metal publikom.
Prvi su nastupili Dissection, Death-Grind Metal band iz Pule koji su otvorili koncert s obradom : "Champel Of Ghouls" od Morbid Angel. Poslije te obrade, uslijedile su njihove vlastite stvari: "Dissection", "Conquest", "Submit To Suffer" i "Left To Decay", koje je publika odlično prihvatila. Nastup im je trajao oko pol sata, mada su malo na početku kasnili, zbog naštimavanja bubnjeva.
Nakon Dissection, na scenu stupaju Kain, Thrash Metal band iz Zaboka, koji počinju s uvodnom: "Inquisition", da bi odmah kasnije uslijedile: "Again? No, Thanks", "They Live", "Acquabond", "Kingdom Come", te hitovi: "War Games" i "My Friend". Nastup im je zbog ograničenosti vremena trajao pol sata, a prošao je odlično, kao i na svakom njihovom koncertu.
Pjevač Kaina je prije nego što je sišao s pozornice najavio Forces, Thrash Metal band iz Rijeke, uz obavijest da Forces nastupaju kao predgrupa Kreatoru u Ljubljani.
Forces su žestoko nastavili koncert s pjesmama poput: "Osveta", "U potkrovlju pakla", "Crna kiša",.. Publika je sve pjesme jako dobro prihvatila. Forces su zaista bili žestoki te večeri, tako da im je nastup trajao više od pol sata.
I, kao šlag na kraju dolaze Arisse novi riječki Speed-Death Metal band, koji su zaslužili biti zvijezde večeri. Počeli su s vrlo popularnom "Nazi", koja je odmah atmosferu digla do usijanja i na kojoj je publika iz sve snage uzvikivala i dizala ruke na refrenu "Sieg Heil". Odmah nakon nje redale su se provjereno dobre: "Klanje počinje", "Anđele", "Statika", "Križari", "Drolja", "Ritual" i ponovno "Nazi", koja je publici očito na kraju opet trebala. Treba reći da su Arisse ostavili više nego odličan dojam na koncertu i nisu dopustili da itko bude ravnodušan kad se radi o njihovoj kvaliteti.
Čak su im i pojedini članovi ostalih bandova čestitali i podržavali u njihovoj kvaliteti. Koncert odgledao, i uživao u njemu:
© Mirko Barbir (Heavy Metal World / 7 / 20.02.1993)