NINA KATARINA SIMIĆ | INTERVIEW



FACEBOOK INTERVIEW
Zašto si odlučila biti babica?
NINA: Zato što obožavam medicinu, a ujedno i malu decu. Smatram da je biti babica, tj. akušer jako lep, ali i odgovoran posao.
Jel ti je žao što si ispala?
NINA: Nije mi žao što sam ispala.
Da li si zadovoljna svojim nastupima, kojim najviše, a kojim najmanje?
NINA: Najzadovoljnija sam audicijom i nastupom kada sam pevala pesmu ''More pelina'', a najmanje kada sam pevala pesmu ''Euphoria''. 
Možda je malo glupo što pitam, ipak je to nešto privatno. Da li je istina da si sa Petrom? Očekujem single uskoro, obožavam tvoj glas.
NINA: Istina je, sa Petrom sam. Nadam se da će uskoro izaći pesma. Izbacili smo već pesmu koju je moj drug napisao, a ja otpevala, ali to je tek početak.

Da li ćeš se ponovo prijaviti za X Factor?
NINA: Ne verujem da ću se ponovo prijaviti.
Kakav je Željko kao mentor?
NINA: Željko je divan mentor i puno mi je pomogao.
Kakav dečko mora biti da bi izašla sa njime na kafu? Naravno, uz pretpostavku da je to da si s Petrom novinarska laž.
NINA: Nije laž, sa Petrom sam u vezi i on je divna osoba.
Zašto nisi pevala više balade poput ''More pelina'' ili neki Rock?
NINA: Morali smo birati različite žanrove.
Misljenje kog člana žirija si najviše cenila, naravno osim Željkovog?
NINA: Tončievo.
Koga si najviše zgotivila od ekipe X Factora?
NINA: Highway Trio i Katarinu Ostojić.
Ja neću ništa pitati, nego ću reći da si bila odlična u X Factoru, a onu pesmu ''Ne tiče me se'' si razvalila u pozitivnom smislu.
NINA: Hvala puno.
Da li možeš da objasniš šta se desilo sa Mihajlom, priča se da si ga ostavila zbog Petra iz Highway Tria?
NINA: Nisam ga ostavila zbog Petra, kada smo raskinuli Petar i ja se nismo ni znali.Ostalo ne želim da komentarišem.
Da si imala priliku izabrati mentora da li bi izabrala ponovo Željka ili bi nekoga drugoga?
NINA: Izabrala bih opet Željka.
Mišljenje o Ivi i Magdaleni?
NINA: Iva i Magdalena su dobre devojčice i želim im svu sreću u daljem takmičenju.
Koji sve proizvode koristiš za kosu?
NINA: Hahahahaha, za kosu koristim šta stignem.Pošto sam non stop u nekoj frci, nemam baš vremena da se posvetim tome.
Hoćeš li nastaviti sa pevanjem i ko ti je favorit za pobedu?
NINA: Naravno da nastavljam da se bavim pevanjem, Highway Trio.
S kime si se najviše zbližila u X Factoru?
NINA: Sa Petrom.
Čemu ćeš se posvetiti posle X Factora?
NINA: Ispitima, muzici.
Ko ti je bio najdraži ili najdraža u X Factoru?
NINA: Najdraži Highway Trio.
Jel ćeš nastaviti sa svojom karijerom?
NINA: Potrudit ću se da nastavim.
Ko ti je bio najlepši u X Factor?
NINA: Ne mogu nikoga da izdvojim, svako je lep na svoj način.
Ko ti je najbolji od žirija u X Factoru?
NINA: Željko i Tonči.
Kakvi su ti sada planovi, gde ćemo te moći videti, pošto slabo stavljaš snimke na Youtube?
NINA: Uskoro počinjem da snimam covere, izbacivaću ih na Youtube, a u pripremi je i pesma koja bi trebala uskoro da izađe.
Koji sladoled najviše voliš?
NINA: Najviše volim sladoled od karamele.
Da li misliš da si se uobrazila?
NINA: Ne mislim da sam se uobrazila i moja okolina deli moje mišljenje.
Da li je istina da si prevarila dečka?
NINA: Nisam prevarila dečka.
Koja ti je omiljena serija?
NINA: "Uvod u anatomiju".
Napiši mišljenje o svakom iz X Factora?
NINA: O svima imam lepo mišljenje. Najviše sam se družila sa Highway bandom, Dušanom Šarencem i Katarinom Ostojić, njih najviše volim, a i ostali su mi dragi.
Nemam pitanje, samo ti želim sve najbolje,super si.
NINA: Hvala puno.
Najdraži strani pevač i pevačica? Što nisi pevala neke pesme poput ove sto si snimila.
NINA: Whitney i Eros, nisam ja birala pesme.
Samo ću reći da si najbolja, i da si mi bila favorit.
NINA: Hvala puno.
Hoćeš snimiti album, ili bar neke pesme?
NINA: U planu mi je da snimam pesme, al to je tek u radu.
Hoće li uskoro biti nova pesma ili cover?
NINA: Biće covera, a posle i pesme.
Da li gledaš Pinkove Zvezdice, ako gledaš ko ti je favorit?
NINA: Ne gledam Pinkove Zvezdice.
Da li si zadovoljna izvođenjem pesme ''Crazy In Love''?
NINA: Uvek može bolje, nikad nisam zadovoljna 100%.
Mišljenje o Aleksandri Kovač?
NINA: Aleksandra je vrhunski muzičar.
Kako ste se Petar i ti smuvali?
NINA: Ne želim da pričam o tome.
Da li si prevarila dečka?
NINA: Nisam.
Da li voliš da varaš dečka?
NINA: Ne volim niti sam.
Kako se Petar ljubi?
NINA: ...
Koga si više zgotivila Ivu ili Magdalenu?
NINA: Više sam zgotivila Magdalenu i više bih volela da ona pobedi.
Prema tebi ko više zaslužuje da pobedi Magdalena ili Iva (naravno, ako bi se našle u top 2)?
NINA: Više bih volela da Magdalena pobedi.
Smatraš li da si nezasluženo ispala? Usput X Factor je postao pravi smor nakon tvog ispadanja.
NINA: Sve ovo je takmičenje. Da li sam nezasluženo ispala, mislim da nisam s obzirom da ništa nisam mogla da pokažem, jer su mi se birale pesme.
Koliko dugo treniraš aikido?
NINA: Deset godina sam trenirala.
Da li te pogađaju negativni komentari?
NINA: Ne pogađaju me negativni komentari.
Misliš li da je na neki način učinjena nepravda prema tebi s obzirom da si dobila zahtevne i teške pesme koje ti ne leže? A Iva je dobijala sve pesme koje pristaju njenom glasu.
NINA: Ne želim da komentarišem to.
Jel ti Željko pomogao?
NINA: Željko mi je mnogo pomogao.
Da li ti je Željko bio dobar mentor?
NINA: Željko je najbolji mentor.
© Facebook / 2015