BORIS ĐURĐEVIĆ (COLONIA) | INTERVIEW


Čestitke Colonii! S činjenicom da su pjesme "Feniks" i "Crveni ruž" po meni jedne od produkcijski najboljih Dance hitova u ovom trenutku... kako ti gledaš na te pjesme?
BORIS: Prije svega hvala! Trudim se pohvatat glazbene trendove u svijetu što mislim da sam i uspio s ovim pjesmama.
Što radiš u svoje slobodno vrijeme, ako ga uopće imaš?
BORIS: Internet, DVD, kino i čačkanje po novim soundovima.
Kako ljudi reagiraju na nove pjesme?
BORIS: Za sada odlično. Svi hvale moje radikalne stilske promjene.
Tvoj top 5 najboljih albuma?
BORIS: Nema šanse da se sjetim. Glazbu pratim više od 30 godina, ima ih puno više od 5.
Što misliš o Dieteru Bohlenu kao osobi i kao producentu?
BORIS: Ne poznam ga tako dobro kao ti, ali mislim da je u jednom aspektu genijalan a u drugom kreten.
Koliko je uspjeh promijenio tvoj život?
BORIS: Puno.
Koliko ti glazba oduzima vremena u životu?
BORIS: 90%
Da se ispred tebe pojavi dobri duh i da ti želi ispuniti tri želje, koje bi to želje bile?
BORIS: Da prestanu svi ratovi u svijetu zauvijek. Da moja obitelj i prijatelji prožive dugo godina u sreći, zdravlju, veselju i blagostanju te da se provozam u Spaceshipu Voyager.
Što misliš da se događa nakon smrti?
BORIS: Umreš i odeš na neko lijepo mjesto.
Vjeruješ li u horoskop?
BORIS: Tu i tamo.
Je li istina da su neki tekstovi tvojih pjesama napravljeni u ne više od pet minuta?
BORIS: Moji sigurno nisu. Tko to može stvarno je supergenijalac.
Od svih Coloniinih hitova, koji ti je najbolji?
BORIS: Svi su najbolji…
Nešto što sam zaboravio?
BORIS: Što?
Italo Disco!
BORIS: U svoje vrijeme sam ga obožavao.
I na kraju…?
BORIS: Svi odoše, dobro se napiše i najedoše.
© Mirko Barbir / 2015

Dora 2003...: Mirko zgrabi Borisa iz Colonie, smješka se, maše prstom i obraća se Borisu. "'Allo... Dieter!"