KRUNO KRAPEC



Krunoslav Krapec, 48 godina, oženjen, otac dvoje djece i djed jedne prekrasne unuke Petre, koja već sa svoje 3 godine ima svoju vlastitu pjesmu.



Živim u Zdenčini nedaleko Jastrebarskog. Pisanjem pjesama se bavim iz hobbya dugi niz godina, ali to je bilo samo za vlastite potrebe. Krenulo je još dok su klinci za školu trebali pisati neke pjesmice. Kasnije, kada sam uvidio da mi to dosta dobro ide, a i na nagovor obitelji i osoba koje su vidjeli te tekstove, donio sam odluku da te svoje radove prezentiram javnosti. Presudno je bilo i pisanje nekih članaka za  portale, kao npr. Dnevno.hr i ostale...

Za nekih mjesec dana će se navršiti godina dana od kada se pisanjem pjesama bavim intenzivno. Ima već preko 500 gotovih tekstova, no neki dio tih tekstova je više za zbrku pjesama. Ipak, najveći dio je namijenjen za glazbu, bilo ženske ili muške izvođače.

Do sada je nekoliko mojih tekstova uglazbio i naš veliki glazbenik, a moj prijatelj Alen Slavica ( pjesme "Ti možeš brisat' sve" i "Petra"), a demo snimke su dostupne na YouTube. Konkretno, s Alenom smo pokrenuli i projekt za album pjesama za djecu, posebno klince predškolske dobi. Pjesme su u završnoj fazi izrade i planiramo album objaviti tokom 2014 godine.  Naravno, izdavač će biti Croatia Records s kojima Alen surađuje dugi niz godina.



Upravo za ovu pjesmu "Ti možeš brisat sve", imali smo upita za ustupanjem ekskluzivnih prava na snimanje pjesme i spota od jednog našeg također poznatog glazbenika, no sve je još u fazi dogovora, pa za sada to ostaje tajna.

Barbara Vujević iz splitske grupe Barbary, ove je godina snimila pjesmu "Hvala ti nebo", koja je više duhovnog karaktera, dakle namjenska pjesma i ovih dana sam dobio informaciju da su je puštali na nekim radijskim postajama.  Barbara je javnosti poznatija još iz vremena kada je bila članica Srebrnih Krila i to u vrijeme dok je glavni vokal bila Vlatka Pokos. Prilikom posljednjeg posjeta Splitu, prije dva mjeseca, sa Barbarom je dogovoreno da će se napisati još nekoliko pjesama za njen album, koji je napokon odlučila snimiti.

Trenutno sa svojim prijateljem Marijanom Gudeljem (klavijaturist iz Jinxa), u njegovom studiju u Zagrebu radimo na dvije nove pjesme, naravno glazbu i aranžman će raditi Marijan Gudelj, a ja potpisujem samo tekst. Jedna od pjesama je namijenjena i našoj mladoj glazbenoj nadi Željki Brdar iz Crikvenice, koja već ima izdanih nekoliko singlova i čest je gost na domaćim festivalima zabavne glazbe. Željka je vidjela tekst i nije skrivala oduševljenje prijedlogom da upravo ona pjeva tu pjesmu. Odmah je potvrdila da je u tekstu "pronašla sebe". Radi se o jednoj ljubavnoj pjesmi i siguran sam da će to biti hit, čim bude javno objavljena.

S prijateljem Marijanom Gudeljem u posljednje vrijeme dosta surađujem, a ponekad on napravi dobru melodiju, a ja mu tu uletim s nekim savjetom glede teksta. Kako ovih dana band The Answer, kojem je on izvršni producent, ima svjetsku promociju putem Kickstartera, na nekoliko dana smo zastali s ovim mojim tekstovima, no za koji dan opet nastavljamo punim plućima, jer nam je Želja jako, jako nestrpljiva.

Upravo sam ovih dana primio i neke dobre vijesti od gospodina Šegedina, organizatora Marko Polo Festa na Korčuli, no na žalost prijave na ovogodišnji festival traju do 30.04., pa vjerojatno ove godine tamo neće biti mojih pjesama. Kako su iz Marko Polo Festa pokazali veliki interes za moje pjesme, obećao sam da ću se za 2015 dobro pripremiti i kandidirati s najmanje dva, tri nova ljetna hita.

Ima tu još nekoliko pjesama koje bi se mogle pojaviti u eterima i izvan granica Hrvatske, no za sada je sve u fazi dogovaranje, pa je teško predvidjeti ishod.

Za kraj bih želio spomenuti i moju rođaku Renatu Glogoški-Pavoković, koja mi je od velike pomoći, jer je uzglazbila na desetke mojih tekstova, a i pjeva za potrebe mp3 snimki. Tu bih želio posebno naglasiti pjesme "Duša ranjena", "Bajkerska", "Nakon tebe", "Ljubav nije zlato", "Frik", "Ne ispravljaj krivu reku", "Ti si ono moje nešto", "Priko sedam mora", "Ljubav nije zlato"... Sve ove radne demo snimke su dostupne na YouTube.

Po samim naslovima se može vidjeti da se radi ovdje i o klapskim pjesmama. Naravno, mnogo je tekstova koji vuku na Pop, Rock, Dance... Meni je osobno lakše prvo raditi tekst, no kada dobijem gotovu melodiju ili neku matricu, nije mi problem napisati kvalitetan tekst. Najbolji rezultat poluče oni tekstovi koji su pisani namjenski, za neki određeni band ili izvođača. Prije pisanja za neku konkretnu osobu, prethodno preslušam dan, dva sve njihove prethodno snimljene pjesme i tako okvirno upoznajem osobu i tekst prilagođavam njegovim glasovnim mogućnostima, stilu pjevanja i posebno njemu samome kao osobi. Nema ljepše kritike kada vide prvi puta tekst od najčešćih komentara "joj, baš si me pogodio u dušu s ovim tekstom", "ovo ni sam sebi ne bi bolje napisao", "odmah se vidim u toj priči"... Dakle, ako se izvođač od prve nađe u pjesmi, onda je tu već pola posla odrađeno.


Tokom ove godine planiram zaokružiti broj pjevača i bandova za suradnju, jer se jedino tako mogu maksimalno i kvalitetno posvetiti ljudima, koji na kraju krajeva te pjesme iznose pred sud javnosti.


mob; +385 91 4976 849
tel; +385 1 6030 849