SEKA ALEKSIĆ | INTERVIEW


Prije nego počnem sa svim, jedno neglazbeno pitanje: Kako si? Zadovoljna u životu?
SEKA: Da, prilično sam sretna u životu. Naravno postoje mnoge stvari u svijetu koje me zabrinjavaju, ali ipak ostajem nekako u pozitivnom mišljenju i pogledu na sve oko nas.
Možeš li napraviti paralelu između albuma "Kraljice" i "Slučajnih partnera"? Kakav je napredak postignut? Misliš li da su "Slučajni partneri" glazbeno zreliji?
SEKA: Može se povući mnogo paralela između ta dva albuma. Pored toga da su oba albuma 100% ja, mogla bih reći da je "Kraljica" bila savršeni uvod za "Slučajne partnere"... Na albumu "Slučajni partneri" mislim da sam kombinirala sve najbolje iz svih prethodnih i to je definitivno najzreliji album koji sam do sada snimila i mogu reći da sam vrlo zadovoljna sa njim.
Misliš li da će "Slučajni partneri" zadovoljiti stare fanove i misliš li da ćeš "Slučajnim partnerima" privući i neke nove fanove?
SEKA: Mislim da će "Slučajni partneri" više zadovoljiti stare fanove, jer mislim da je album za sve generacije.

Aktualna pjesma "Dva srca na zidu" vrlo je slična "Crnoj kutiji" od Jane... Što možeš reći o tome?
SEKA: Ja ne kradem Janu. Mogu reći da ima neke utjecaje, kao Jana npr. Mislim, vjerojatno ima nekih dijelova u pjesmi koji podsjećaju na Janu, ali sve skupa to je novi stil... Pop-Folk!



Što misliš o Grandu kao diskografskoj kući i kako te tretiraju?
SEKA: U početku nije sve bilo baš tako dobro, ali sada imam prioritet u Grandu i rade stvarno odličan posao...
Koji je tvoj primarni cilj u životu?
SEKA: Tipične stvari, živjeti život onako kako ja hoću.
Misliš li da je image važan za tebe?
SEKA: Da, mislim da je to jedna od najvažnijih stvari, da budeš zadovoljan sam sa sobom.
Kako si došla u kontakt s Mirkom Barbirom?
SEKA: Pa bilo je prilično jednostavno - Mirka sam zvala na mobilni i ispričala mu što imam na umu, a on je bio spreman da mi pomogne... (smijeh)
Što misliš o Mirku Barbiru kao osobi i kao glazbeno-astrološkom magu?
SEKA: On je stvarno dobar mag. Zvuči extra. On je jako dobra osoba, jer zna što radi...
© Hrvoje Hellix Vrzal / 2009

Balkan tour 2005...: Seka Aleksić & Mirko Barbir